2013. június 1., szombat

Award :-))




Nagyon nagyon szépen köszönöm a díjat Titania Willis Jones-nak és Dorien-nek!

Szabályok
1. Megemlítjük, hogy kitől kaptuk a díjat!
A díjat TitaJones-tól és Dorienemtől kaptam, aminek nagyon örülök! Köszönöm, hogy az én blogomra gondoltatok.Örülök, hogy tetszik a történet és a kinézet is. :-D

2. Felsorolunk 4 bloggert, akinél 200-nál kevesebb a (feliratkozott) rendszeres olvasók száma.
- Mizao  - te jutottál először eszembe, hogy kinek küldjem tovább a díjat. Először is, mert eszméletlenül tetszik a fejléc, amit készítettél, másodszor pedig, mert az egyik legizgalmasabb történet, amit olvasok a tiéd! Volt, amikor éjfélig is itt ültem, és olvastam a blogodat. :-))
- Elizabeth & Lina blogja - nagyon tetszik, hogy két szemszögből írjátok le a történetet, és mindig kitaláltok valami csavart, hogy izgalmasabb legyen. :-)
- HappyGirl - mikor először olvastam, már akkor is megfogott a történeted. Főleg, azt szeretem benne, hogy olyan dolgokról írsz, ami a való világban is megtörténhet.
- Dina - bár még csak néhány fejezetet tudtam elolvasni a blogodból, odavagyok érte, és igyekszem minél előbb elolvasni mindet. Külön tetszik, a design, egyszerű mégis megfogja a látogatót. :-D

3. Kommentet hagyunk a kiválasztott blogokon a díjazásról.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése