2013. szeptember 6., péntek

Özönlenek a díjak :)

Sziasztok drágáim!
Azért kezdem most ezzel, mert sokan kérdeztétek, hogy mikor lesz új rész. Nos, számításaim szerint ( ez jelenti azt, hogy ha megfelelő lelki állapotban vagyok, és nem írok holmi zagyvaságot ) vasárnapra várható a következő részecske. :)
És most sporthíreink: ( xD )

Köszönöm szépen a díjat HappyGirl-nek, Dorien-nek és TJ-nek!! :DD

Szabályok:
Írj magadról 11 dolgot!
Válaszolj 11 kérdésre!
Írj 11 kérdést!
Küld tovább 11 embernek!

Infók rólam:
1. Tegnap volt a szülinapom. :)
2. Nem volt tortám! ( ezértmindenkimegfizet! lol )
3. Tortát akarok! :D
4. Öregszem. :(
5. Említettem már, hogy tortát akarok? :)
6. Imádom a régi, antik stílust. :)
7. Uram Isten, öregszem!
8. Utálom a csokitortát.
9. Már évek óta venni akarok egy antik stílusú, medálos nyakláncot. :)
10. Imádom a drágaköveket.
11. És még mindig öregszem! xD

Kérdések, amikre válaszolok:
1. Házibuli vagy családi összejövetel?
Mikor hogy. Kifejezetten házibulizós típus vagyok ( nem szeretem a diszkót ), de családi összejövetelekre mindig szükség van. :)
2. Mennyire várod az első matekdogát?
Mint a világvégét Karácsony előtt. :)
3. Milyen volt az átlagod?
Matekból? Vagy mindenből? Vagy most mi van? xD
4. Volt már évnyitó?
Volt. :(
5. Mit olvasol most?
Becca Fitzpatrick - Silence
6. Milyen zenéket szeretsz?
Főleg pop és rock, de akad itt metál is. :)
7. Eddig hány könyvet olvastál?
Hmm... olyan 300-at. :)
8. Kire vagy büszke a családodban?
Mindenkire, de főleg apukámra. :)
9. Figyelemmel követed a VMA-t?
Belepillantok. :)
10. Milyen telefonod van?
AKAI PHA-3850 és van még egy tartalék telefonom is, egy aranyos kis Samsung Champ. :)
11. Kedvenc kajád?
Csokis, mogyorós nápolyiszelet (csoki) anyukám muffinja, és melegszendvics. :)

Dorien:
1. Mit sportolsz?
Úszni járok.
2. Szereted a matekot?
Nem én. :)
3. Követed a divatot?
Nem, saját stílusom van. :)
4. Van háziállatod?
Igen, van két papagájom.
5. Sokat tanulsz?
Mondjuk, hogy elég sokat tanulok, de anyukám szerint ne eleget. :)
6. Szoknyát vagy nadrágot hordasz szívesebben?
Nadrágot. Nem vagyok egy szoknyapárti ember. :)
7. Írsz naplót?
Egyszer próbálkoztam vele. Két napig sikerült. xD
8. Mit olvasol most?
Becca Fitzpatrick - Silence
9. Melyik a kedvenc filmed?
Csontváros és a Star Wars. :D
10. Melyik országba mennél, ha bárhova utazhatnál?
Erre csak egyet válaszolhatok? :D Új-Zéland.
11. Hány éves vagy?
16 éves vagyok. :)

TJ:
1. Miért döntöttél úgy, hogy blogot vezetsz?
Ezzel vezetem le a felgyülemlett feszültséget, ha ideges vagyok. És mert szeretem csinálni. :)
2. Mi bosszant fel a legjobban?
Sok minden. Kapásból egyet se tudok fölsorolni. :)
3. Mi az a hely, ahová mindenképpen el szeretnél jutni?
New York és London. :)
4. Hány blogot szoktál egyszerre olvasni?
Az attól függ mennyi időm van. :) Van, amikor nem tudok, de van amikor 10-et is egyszerre. :)
5. Mi a kedvenc évszakod?
Tavasz. :)
6. Milyen kincset rejtenél el az utókor számára?
Höhh! :D Az Éhezők Viadalát! :) Komolyan erre nem tudom a választ. :)
7. Kedvenc filmed?
Csontváros és a Csillagok Háborúja. :)
8. Mi/Ki/Mik/Kik inspirálnak téged íráskor?
Zenék, képek,  élethelyzetek, egy fél füllel hallott mondat, akármi. :) De leginkább a zene. :)
9. Fanfiction vagy saját történet?
Egyértelműen saját történet. :)
10. Olvasás vagy írás?
Írás nélkül nincs olvasás. :) ( ebből még híres mondat lesz! ) :D
11. Film vagy könyv?
Mikor hogy. Én mindkettőt szeretem. :)


Az ehhez a díjhoztartozó kérdésekre már válaszoltam egyszer. De azért nagyon köszönöm Titania-nak! :D

Küldöm azoknak, akiket rendszeresen olvasok! :) Gondolom, tudjátok, hogy kikről van szó :)

2 megjegyzés: